Nemzetgazdasági Minisztérium

2007.09.06. 16:31
Balatoni Tábor 2007.
Balatoni tábor 2007
A Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény minden évben szervez balatoni tábort a diákoknak. Idén is voltak az iskolások nyaralni tanáraikkal, amiről Ujlaki István a Diákönkormányzat vezetője számolt be.

Ujlaki István a tábor szervezője, aki egyben a táborvezető is volt honlapunknak mesélt az idei nyaralásról:

- Az idén is voltunk a Balatonnál, méghozzá a Balatonakali Gyermektáborban töltöttünk el egy hetet. Jó időt fogtunk ki, mert öt napon át tudtunk fürödni. Tennivalóban nem volt hiány: Kirándulni voltunk Nagyvázsonyban, a Kinizsi Várban és a pálos Kolostornál. Balatonfüreden egy rendhagyó irodalomórában volt részünk a Jókai Múzeumban, megkóstoltuk a Kossuth-forrás vízét és a csodálatos Tagore-sétányon végig mentünk. Veszprémben voltunk a Kittenberger Növény- és Vadasparkban. Megebédeltünk a Mc’Donalds étteremben, ellátogattunk Veszprém csodálatos belvárosi sétája során a Szent Mihály Székesegyházhoz. Balatonakaliban éjszakai lámpás Tájház látogatásban volt részünk és a kirándulások után megmártóztunk a tó vizében. A táborban majdnem mindennap diszkó volt, rendeztünk kézműves programot, ahol mindenki elkészítette kis emlékét. Röplabda- és ping-pong bajnokság illetve tréfás vetélkedő színesítette még a tábor programját.

Képek a galériában találhatók.

(Fotó: Ujlaki István)

előzőhír archívumkövetkező

Copyright © 2005 Bőcs Község Önkormányzat | Minden jog fenntartva. | Design: Sitebuilding.hu - Honlap készítés | impresszum | email | admin | Bőcs Község honlapja