Nemzetgazdasági Minisztérium
 

Bőcs Község Honlapja

Hírek
Képgalériák
Intézmények
Letöltések stb.
Bőcs Község hírei RSS csatornánBőcs Község a Facebookon


2019.03.18. 17:11
Felhívás
Bőcs Községi Önkormányzat
A Miskolci Tankerületi Központ fenntartásában működő Bőcsi Általános Iskola, Szakközépiskola és Alapfokú Művészeti Iskolába történő beíratásra.
Értesítjük az érintett szülőket, hogy a 2019/2020. tanév első évfolyamára történő általános iskolai beiratkozás ideje:

2019. április 11. (csütörtök) 8.00 – 19.00 óra

2019. április 12. (péntek) 8.00 – 18.00 óra

A beiratkozáshoz az alábbi az alábbi dokumentumok szükségesek:

1. A gyermek nevére kiállított személyi azonosító

2. A gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány (lakcímkártya)

3. Az iskolába lépéshez szükséges fejlettség elérését tanúsító igazolás

a. óvodai szakvélemény

b. járási szakértői bizottság szakértői véleménye

c. sajátos nevelési igényű gyermekek esetében a Szakértői Bizottság szakértői véleménye

4. Nyilatkozat életvitelszerű lakcímről (2.sz melléklet)

5. Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan (3.sz melléklet) ebben a tekintetben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény XVIII. fejezete – A szülői felügyelet gyakorlása – előírásai az irányadók.

A tanköteles tanuló tanulmányainak külföldön történő folytatását – a tanköteles gyermek nyilvántartása céljából – be kell jelenteni a lakóhely, ennek hiányában tartózkodási hely szerint illetékes köznevelési feladatokat ellátó hatóságnak, vagy ha a tanuló már hazai iskolába beiratkozott, az iskola igazgatójának.

Az etika / hit- és erkölcstan oktatásra vonatkozó nyilatkozatot a beíratáskor meg kell tennie a szülőnek!

A beiratkozás körzete: Bőcs, Hernádnémeti A felvételről első fokon az iskola igazgatója dönt, elutasítás esetén a Miskolci Tankerületi Központ igazgatója hivatott a jogorvoslati kérelmet elbírálni.

Bőcs, 2019. március 18.

Lipták Zsolt

intézményvezető

A leendő elsősök törvényes képviselői kétféle módon jelentkeztethetik gyermekeiket az általános iskola első évfolyamára:

1. Csak papír alapon történő adminisztrációval: A törvényes képviselők a korábbi évek gyakorlatának megfelelően személyesen megjelennek az iskolában, és ott a bevitt, beiratkozáshoz szükséges dokumentumok alapján az intézmény rögzíti a gyermekek adatait.

2. Elektronikus jelentkezés lehetőségével kiegészített adminisztrációval:

ÚJ LEHETŐSÉG!

Online beiratkozás

A 2019/2020. tanévre történő beiratkozás során első alkalommal lehetőség nyílik elektronikus úton, előzetesen benyújtani a jelentkezést, melynek eredményeképpen jelentősen csökken az ügyintézés ideje.

A KÖFOP 1.0.0-VEKOP15-2017-00054 Köznevelés állami Fenntartóinak Folyamat Egységesítése és Elektronizálása (KAFFEE) projektben kifejlesztett elektronikus ügyintézési felületen (továbbiakban:

e-Ügyintézés felület) keresztül – regisztráció után – indítja a gyermek törvényes képviselője a beiratkozási folyamatot. Az e-Ügyintézés felületen ki lehet tölteni a gyermeknek a beiratkozáshoz szükséges adatait a rendszer által felkínált űrlapon. Emellett az egyes nyilatkozatok (törvényes képviselői nyilatkozat) a rendszerből letölthetőek, és aláírás után a másolatok feltölthetőek.

Amennyiben nagyobb gyermeke már iskolánk tanulója, akkor a KRÉTA rendszeréhez már rendelkezik belépési azonosítóval:

1. Belépve a KRÉTA rendszerbe, válassza ki az e-Ügyintézés lehetőségét!

2. Válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!

3. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!

4. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat!

Amennyiben nincs iskolánk KRÉTA rendszeréhez belépési jogosultsága:

1. Nyissa meg a https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap weboldalt!

2. Regisztráljon új ideiglenes felhasználóként!

3. Belépés után válassza ki az Ügyintézés indítása menüt!

4. Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra!

5. A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat és válassza ki a listából iskolánkat!

A beiratkozás napján a megjelenés kötelező, ekkor történik meg a hivatalos okmányon lévő adatok ellenőrzése, és a kötelező dokumentumok benyújtása.

e-Ügyintézésbe történő regisztráció és bejelentkezés lépései

1. A https://eugyintezes.e-kreta.hu/ címen található eÜgyintézési felület jobb felső sarkában lévő gombra kattintva, az funkció kiválasztása.

2. A regisztráció során adja meg

 nevét,

 email-címét,

 a választott felhasználónevet és

 a választott jelszót.

A jelszónak minimum 6 karaktert kell tartalmaznia, és legalább egy nagy betűt!

3. A bejelentkezési felületre visszatérve, az intézmény kiválasztása nélkül tud bejelentkezni az eÜgyintézési felületre.

4. A bejelentkezést követően a tud választani az ügyintézési körökből.


előzőhír archívumkövetkező



Copyright © 2005 Bőcs Község Önkormányzat | Minden jog fenntartva. | Design: Sitebuilding.hu - Honlap készítés | impresszum | email | admin | Bőcs Község honlapja